Aangesloten bij
Liever tel.Liever telefonisch boeken? 0031 53 - 230 36 55
Klantenservice Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

Zijn alle vakanties op de website direct te reserveren?

Ja, als de gewenste vakantie aan te klikken is in de prijstabel, dan kan deze direct ingeboekt worden. Na het afronden van de boeking ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging per e-mail.

Kan ik een wens zoals bijvoorbeeld de ligging van de kamer doorgeven?

Ja dit kan. Je kunt dit direct na je boeking aan ons doorgeven per mail of telefoon. Wij zorgen dat de accommodatie geïnformeerd wordt. Normaal gesproken wordt met wensen rekening gehouden door de accommodatie, maar het blijft een wens en is geen garantie.

Hoe geef ik door dat ik een huisdier mee neem?

Bij de accommodatie staat vermeld of dit mag of niet. Mag het? Dan kun je dit na je boeking per mail of telefoon aan ons doorgeven. Wij geven dit door aan de accommodatie.

Kan ik kosteloos annuleren?

Ja, je kunt kosteloos annuleren tot 31 dagen voor je aankomstdag. Korter voor je aankomstdag gelden annuleringskosten, zie hiervoor onze Algemene Voorwaarden artikel 9.2.

Uitgezonderd Residence Drachenstein, Kristall Plaza, Gerlos Alpine Estate, Residence Zillertal, Kaprun Glacier Estate en Residenz Illyrica. Hier gelden annuleringskosten van 25% van de reissom tot 31 dagen voor je aankomstdag.

Kan ik een reis- en/of een annuleringsverzekering afsluiten?

Op de boekingsbevestiging staat een link naar onze verzekeringspartner LTA. Hier kun je eenvoudig een verzekering afsluiten. Doe dit wel binnen enkele dagen na je boeking.

Is mijn reissom veilig bij Berg en Meer en is mijn vakantie gegarandeerd?

Jazeker. Berg en Meer fungeert al sinds 2008 als intermediair en de reissom wordt direct na de betaling voldaan aan de accommodatie. Je vakantie is dus altijd gegarandeerd, wat er ook gebeurt.

Waarom kan ik geen skipas bijboeken in de winterperiode?

De meeste skigebieden hanteren dynamische prijzen en bieden bij online aanschaffen van de skipas kortingen. De accommodatie apart reserveren en online of ter plaatse de skipassen aanschaffen is voordeliger. Ook ben je zo flexibeler als het bijvoorbeeld de eerste dag slecht weer is. 1 dag minder een skipas scheelt aardig in de kosten.

Andere vragen?

Neem contact met ons op, we beantwoorden graag alle vragen die je hebt. E-Mail info@bergenmeer.be of telefoon 053-2303655.